İki Sene Sonra İkinci Post

                                      

  İlk postu attığımdan bu yana neredeyse iki sene geçmiş. Az evvel blog yazısı okuyup 'aa ben de bir zamanlar blog açmıştım' demesem şu an burada bunları yazıyor olmayacaktım sanırım. Biraz da canım sıkılıyor tabi, çünkü canıma susayıp üç aydır staj yapıyorum. Blog adımın hakkını verip gerçekten mühendis olmak için çabalıyorum. Sırf bu yüzden bunca zamandır yazmıyorum. Dermişim. Baya üşendiğimden yazmadım valla ne yalan söyleyeyim. Normalde yazmayı çok seven biri olmama rağmen buraya girip de bir şeyler karalamak fikri zor geldi her seferinde.
Neyse işte sıkıldım ve geri döndüm(bir daha ki post iki sene sonra dermişim ) Şaka şaka 2017 nin benim için farklı bir yıl olmasını istiyorum bu yüzden blog yazmaya devam edicem. Gezdiğim  yerleri, tattığım tatları, gördüğüm güzellikleri burada paylaşmaya niyetliyim. Kimse okumasa da yıllar sonra-bugün de olduğu gibi- kendim okur geçmişe, şu ana geri dönüş yapar ufak da olsa bir tebessüm belirirse yüzümde ne mutlu bana.

Neyse şimdi çok fazla lafı uzatmadan nokta koyayım, mesainin bitmesine az kaldı. Malum ne demişler bir stajyer mühendis demek karın tokluğuna çalışıp bütün gereksiz işleri yapmak demek.

O yüzden;

Sevgiler mühendiskızdan.

Yorumlar

Popüler Yayınlar